Saturday, July 6, 2013

apa yang kita rancang tidak semestinya terancang..

Assalammualaikum,

 lama rasanya tidak bersua bukan di blog umar ashraf ney,haha..bukan apa..sibuk mungkin..tapi kesibukan bukan alasan untuk tidak berkarya,malas lebih tepat ak rasa..sifat al kasal yang sememangnya tidak u ksihatan umat Muhammad ketika ini..

 hebat..dunia sekarang terus dengan pancaroba yg berleluasa,terkini,Dr Morsi pula digulingkan oleh rakyat,walau baru setahun jagung memerintah,ttapi rakyat seolah tidak mampu bertahan apa yg cuba dbawa beliau pada mesir itu sndri..kalau hosni mubarrak depa boleh tahan 30 tahun lamanya,mgapa setahun tamadun baru yg cuba dbawa Morsi dpandang enteng oleh rakyat mesir amnya..

 jem ak dbwatnya..ape pun.

. ak nak sembang tentang perihal program pagi tadi,Alhamdulillah,selesai sudah taklimat untuk program muadzin tarawih..tapi malangnya hanya 3 org je yg hadir..ape pun xde masalah,program berjalan dgn lancarnya tanpa sbarang masalah.. syukran pada sahabatku Safwan yang sudi meluangkan masa bersama kami u program tersebut.. banyak input mnarik yg dsampaikan..moga Allah redho dengan mu sahabat..hee.. yg pntg bau nasik mnyak da nak hampir da..haha..

 sekian sahaja dari aku..umar ashraf..

No comments:

Post a Comment